niedziela, 8 lutego 2015

Informacja



Wybaczcie mi, ale rozdział pojawi się na blogu za tydzień lub za dwa, (dodam go na pewno do 19 lutego) ponieważ mam ostatnio problemy rodzinne i naprawdę nie jestem w stanie myśleć o blogu, a właściwie to ostatnia rzecz, która w tej chwili przychodzi mi do głowy. Wczoraj usiadłam do 32 rozdziału, żeby go skończyć, ale szło mi tak ciężko, że zrezygnowałam. Możecie mnie teraz znienawidzić i w ogóle, ale naprawdę nie chce publikować i pisać czegoś na siłę. Rozdział byłby tydzień temu, widziałam Wasze komentarze i bardzo za nie dziękuje! (Uśmiecham się jak głupia kiedy je czytam ;3) Jesteście wspaniali!) Spisaliście się na medal i mam nadzieje, że w przyszłości będzie tylko lepiej. To mój ostatni tydzień przed feriami i postaram się Wam wynagrodzić to, że nie dodam go na czas. Mam nadzieje, że mnie nie zostawicie, nadal będziecie komentować, zrozumiecie mnie i cierpliwie wytrzymacie ten tydzień. Trzymajcie się ciepło. Naprawdę Was przepraszam. ;* <3 









8 komentarzy:

  1. Bd czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście nic na siłę. Blog ma być przyjemnością, a nie obowiązkiem. Będę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byle do piątku i ferie!!!! :) (ja też mam) Dodaj rozdział wtedy kiedy będziesz mogła.nic na siłę! :) powodzonka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy :) Fajnie ze jesteś szczera i nie napisałaś kolejnego oklepane tekstu ze coś Ci się stało z komputerem albo nie masz internetu itd... Nie martw się jeżeli ktoś lubi to ff to zostanie. Ja zostaje ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekaj z niecierpliwością na ciąg dalszy! Zaczytałam się calutki dzień ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cie:) bede czekala! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu dodaj to cudenko :* ♥♥

    OdpowiedzUsuń