środa, 20 stycznia 2016

Zawieszam




EDIT: Nowy rozdział 20 maja!  Nie mogę się doczekać tak samo jak Wy!  ;* 

Nie chciałam tego zrobić. Wiem, że większość z Was pewnie ode mnie teraz odejdzie. Postawiono mi ultimatum i robię to wbrew sobie, ale muszę zawiesić bloga. Do końca miałam nadzieję, że tego nie zrobię, ale nie mam wyjścia. Tak bardzo się przywiązałam do tego bloga przez te trzy lata. Dziękuję Wam, za każde miłe słowo i każdy jeden komentarz, naprawdę podnosiły mnie one na duchu... No i proszę sama się popłakałam... To chyba najbardziej dojrzała i najtrudniejsza decyzja w moim życiu. 
Pozostało mi tylko życzyć wszystkiego dobrego wszystkim tegorocznym i przyszłym maturzystom. Damy radę, nie? Wrócę tutaj od razu po moich maturach. Trzymajcie kciuki za mnie! ;) 1 czerwca powitam Was z nowymi pomysłami i energią. 
PS. Zostawcie swój kontakt w informowanych, lub napiszcie na mój email touchangelmusic@gmail.com a na pewno powiadomię Was o swoim powrocie. Rozdział może pojawi się pod koniec maja, nie znam dokładnie harmonogramu matur, ale 1 czerwca jest najpewniejszym terminem jak na razie. Wszelkie pytania możecie kierować albo na emaila, albo na twitter: @biebstouch



Ściskam Was mocno.. trzymajcie się. ;* <3



9 komentarzy:

  1. Będe czekac. Powodzenia i nie przejmuj sie tymi ludzi co bedą cie krytykować że odeszłaś, dla mnie zawsze będziesz naj ♡ kocham twojego bloga i czy potem bedziesz dokańczac te ff? Uwielbiam jak piszesz i nie przestawaj ale taka przerwa dobrze ci zrobi. Pozdrawiam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że je dokończe i z pewnością zaczne następne. Obiecuję. Dziękuje, kochana :*

      Usuń
  2. Nic się nie stało :* Po prostu nie od ciebie zależne ;) Kocham mocno i czekam <3 Życzę ci powodzenia na maturze i wielu kreatywnych pomysłów jak wrócisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj sie kochana, poczekamy, na takie ff warto czekac :* i powodzenia w nauce i maturach !❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie :( Życzę powodzenia. BŁAGAM NIECH TO SIE TYLKO DOBRZE SKOŃCZY <3 proszę haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi przykro z tego powodu, ale rozumiem. Będę czekać :*. Powodzenia na maturze <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też pisze maturki i musimy dac rade kochanie !!
    I bede czekać bo warto bo to piękna historia i po prostu miażdży wszytskie inne ♥◇♥

    Weiec laska good luck ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaa!!! Już niedługo 20 maja 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu, już 21 maja, a tu rozdziału brak ;ccc

    OdpowiedzUsuń